If you liked any of the products or would like to be made ​​gift or decorations for you, then please contact us. All products are available on request.

Jeśli spodobał ci się któryś z produktów lub chcesz, abyśmy wykonali prezent czy dekorację specjalnie dla Ciebie to skontaktuj się z nami. Wszystkie produkty wykonywane są na zamówienie.

Monday 2 September 2013

My first Tilda doll.

My first tilda doll made for someone special. To the complete set is the heart and wicker paper baskets.
Ability to perform the request.

Przepraszam, że teraz dopiero wrzucam na bloga, ale miałam wakacje i po prostu nie zdążyłam. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. :) Przed Wami moja pierwsza w życiu Tilda dla wyjątkowej dla mnie osoby. Kilka igieł połamałam, ale z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona. Do kompletu jest serduszko oraz koszyk z wikliny papierowej.  A jak Wam się podoba?


More pictures you find in gallery here.
Więcej zdjęć znajdziesz w galerii tutaj


5 comments:

  1. Jest cudowna, BRAWO Kochana:) Buziaki

    ReplyDelete
  2. Lalka jest śliczna, tak samo jak serduszko i koszyk! Obejrzałam wszystkie wpisy i bardzo mi się spodobały Wasze prace :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu!
    Mieszkałam w New Ross siedem lat i jeden rok w Waterford :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  3. Śliczniutka :) rozgoszczę się na dłużej.Pozdrawiam

    ReplyDelete